Сподели за нас: » »
Търси

Количка

0 брой(я) - 0.00лв Виж количката
Не си добавил продукти в количката!!
  • iPhone
  • SONY
  • HUAWEI
  • SAMSUNG


Гаранция

Всички продукти, които се предлагат в нашият онлайн магазин са нови от официални вносители и представители, освен тези в категорията Втора употреба.

 

Условия за гаранцията:

1. На всяка стока е указан срока на гаранцията.

2. Срокът на гаранцията започва да тече от датата на закупуване.

3. Гаранцията е 6 месеца за акумулаторната батерия.

4. Фирмата не носи отговорност за софтуерни пропуски на производителя във софтуерната версия на мобилния апарат, но при възможност ще бъде ъпдейтната.

5. Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя.

6. Гаранцията е поименна!

 

Условия, при които не се признава гаранцията са:

Липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение, поправки, нечетливост или липса на IMEI номер на телефона, на данните на клиента и други.

 

Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона.

 

Всички случаи на повреди причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица.

 

Зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя.


Предлагаме само нови продукти, без видими дефекти. Ако получите продукт с дефект, който не е външно забележим, обадете ни се веднага на телефон 0882716000 или ни пишете ТУК.

 

Използваните продукти, които дадат дефект, подлежат на гаранционно обслужване, ако са закупени с гаранционна карта и са в гаранционен срок. В този случай трудът за извършване на гаранционното обслужване и таксата за транспорт на новия продукт, ако се наложи подмяна, се заплащат от клиента.

 

За всеки продукт издаваме гаранционна карта, в която е посочен гаранционният срок и адрес за връшане на продукта

 

Гаранционната карта се запазва от купувача до изтичане на гаранционния срок и се представя при необходимост от извършване на гаранционен ремонт. При липса на гаранционна карта се счита, че изделието е извънгаранционно и стойността на ремонта се заплаща от купувача!

 

Ремонтът се извършва в сервизната база на нашата фирма,както и в оторизирани за това сервизи на производителя на продукта като се отстраняват безплатно всички повреди, възникнали през гаранционния срок в най-кратък възможен интервал от време. Изключение са случаите, когато тези повреди са предизвикани от неспазване на правилата за транспорт, съхранение и инсталация и/или са в резултат от неправилна работа с устройството. Отстраняването на тези повреди се заплаща от клиента!

 

Срокът за отстраняване на повредата е 30  дни от датата на приемане на апарата за ремонт.

 

При постъпване на телефон в сервиз, фирмата не предоставя оборотен апарат на клиента.

 

При рекламация носете гаранционната карта, в противен случай гаранцията отпада.

При рекламация сайта спазва и се съобразява с изискванията съгласно закона за защита на потребителите и съответните членове а именно член 113 алинея  1,2,3,4,5, член 114 алинея 1,2,3,4,, член 115 алинея 1,2,3, член 116, 117 и съответните алинеии към тях.

В срок от 14 календарни дни, клиентът има право да върне стоката по чл.52, ал.1, т.7 на Закона за Защита на Потребителя, ако е неувредена, неразпечатана, неползвана, с ненарушена опаковка. Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача като ответната страна се задължава в срок не по дълъг от 30 дни да заплати пълния размер на сумата на заплатения преди това от клиента продукт

За Нас | Общи Условия | Гаранция | Доставка | Контакти | Карта на сайта | Промоцииgsm-mobile.bg © 2016