Сподели за нас: » »
Търси

Количка

0 брой(я) - 0.00лв Виж количката
Не си добавил продукти в количката!!
  • iPhone
  • SONY
  • HUAWEI
  • SAMSUNG

Гаранция

Всички продукти, които се предлагат в нашият онлайн магазин са нови от официални вносители и представители, освен тези в категорията Втора употреба.

 

Условия за гаранцията:

1. На всяка стока е указан срока на гаранцията.

2. Срокът на гаранцията започва да тече от датата на закупуване.

3. Гаранцията е 6 месеца за акумулаторната батерия.

4. Фирмата ASTRAL EOOD не носи отговорност за софтуерни пропуски на производителя във софтуерната версия на мобилния апарат, но при възможност ще бъде ъпдейтната.

5. Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя.

6. Гаранцията е поименна!

 

Условия, при които не се признава гаранцията са:

Липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение, поправки, нечетливост или липса на IMEI номер на телефона, на данните на клиента и други.

 

Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона.

 

Всички случаи на повреди причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица.

 

Зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя.


Предлагаме само нови продукти, без видими дефекти. 

 

Използваните продукти, които дадат дефект, подлежат на гаранционно обслужване, ако са закупени с гаранционна карта и са в гаранционен срок. В този случай трудът за извършване на гаранционното обслужване и таксата за транспорт на новия продукт, ако се наложи подмяна, се заплащат от клиента.

 

За всеки продукт издаваме гаранционна карта, в която е посочен гаранционният срок и адрес за връшане на продукта

 

Гаранционната карта се запазва от купувача до изтичане на гаранционния срок и се представя при необходимост от извършване на гаранционен ремонт. При липса на гаранционна карта се счита, че изделието е извънгаранционно и стойността на ремонта се заплаща от купувача!

 

Ремонтът се извършва в сервизната база на нашата фирма,както и в оторизирани за това сервизи на производителя на продукта като се отстраняват безплатно всички повреди, възникнали през гаранционния срок в най-кратък възможен интервал от време. Изключение са случаите, когато тези повреди са предизвикани от неспазване на правилата за транспорт, съхранение и инсталация и/или са в резултат от неправилна работа с устройството. Отстраняването на тези повреди се заплаща от клиента!

 

Срокът за отстраняване на повредата е 30  дни от датата на приемане на апарата за ремонт.

 

При постъпване на телефон в сервиз, фирмата не предоставя оборотен апарат на клиента.

 

При рекламация носете гаранционната карта, в противен случай гаранцията отпада.

При рекламация сайта спазва и се съобразява с изискванията съгласно закона за защита на потребителите и съответните членове а именно член 113 алинея  1,2,3,4,5, член 114 алинея 1,2,3,4,, член 115 алинея 1,2,3, член 116, 117 и съответните алинеии към тях.

В срок от 14 календарни дни, клиентът има право да върне стоката по чл.52, ал.1, т.7 на Закона за Защита на Потребителя, ако е неувредена, неразпечатана, неползвана, с ненарушена опаковка. Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача като ответната страна се задължава в срок не по дълъг от 30 дни да заплати пълния размер на сумата на заплатения преди това от клиента продукт

За Нас | Общи Условия | Гаранция | Доставка | Контакти | Карта на сайта | Промоцииgsm-mobile.bg © 2016